بهترین و بدترین شهر های کانادا

بهترین و بدترین شهر های کانادا

بهترین و بدترین شهر های کانادا

در رتبه های بعدی رده بندی کلی بهترین شهر های کانادا بر اساس استانداردها ، شهر های زیر قرار دارند :

۳- شهر های برلینگتن ( Burlington  ) در انتاریو

۴- سنت آلبرت ( St.Albert  ) در آلبرتا

۵- بلینویل ( Blainville  ) در کبک

در هر سه این شهرها ، پایین بودن میزان جرم وجنایت ، پایین بودن نرخ بیکاری و بالا بودن بودن دستمزد افراد از شاخص های مهم کیفیت زندگی در این شهر هاست . تورنتو در جایگاه ۳۵ ، ونکور در جایگاه ۴۶ ، مونترال در میانه جدول در رده ۱۶۱ قرار گرفته است.

لیست بهترین شهر های بزرگ کانادا

کیفیت زندگی در شهرهای بزرگ و کوچک متفاوت است. برای بالا بردن سطح در آمد ، بهبود یافتن وضعیت بهداشت عمومی و پایین آوردن میزان جرم و جنایت ، شهر های کوچک راه هموارتری را نسبت به شهر های بزرگ پیش رو دارند. بنابراین رتبه بندی بر اساس مساحت شهرها صورت گرفته . در میان شهرهای بزرگ ، بهترین شهرها برای زندگی به ترتیب :
اتاوا /کبک سیتی/ وینی پگ /ادمونتون / تورنتو  هستند.

شهر کبک ( Quebec City  )  با جمعیت حدود ۵۰۰ هزار نفر، مانند سال پیش در لیست کلی ارائه شده شهرها دهمین شهر مناسب برای زندگی در کانادا می باشد .

کانادا شهرهای زیادی دارد که زندگی در هر مزیت های خاص خود را دارد.بهترین مزیتی کشور کانادا اهمیت به اموزش و تربیت کودکان است.

مکان ها و جاذبه های گردشگری مختلفی در کانادا وجود دارد.کانادا بیشتر به خاطر طبیعت و مناظر زیبایش محبوب و پر طرفدار است همچنین این کشور خدمات و امکانات زیادی را در اختیار شهروندانش قرار می دهد

اگر به کانادا سفر کردید حتما از شهرهای بزرگ این کشور دیدن کنید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.