ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا

ایتالیا کشوری است که اخیرا برای این که بر میزان گردشگران خود اضافه کند دست به ابتکار های جدید و جالبی زده است یکی از ابتکارات صورت گرفته توسط مقامات ایتالیا برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران بیشتر تسهیلاتی است که برای اثبت شرکت فراهم کرده است که در این متن شما را با این تسهیلات آشنا می کنیم

ایتالیا از جمله کشورهایی است که از امر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در کشور استقبال می کند، بدین ترتیب می توان با ثبت شرکت در ایتالیا و راه انداختن کسب و کار در ایتالیا به این کشور مهاجرت نمود. هم چنین تحصیل در ایتالیا و در دانشگاه های بزرگ ایتالیا از دیگر راه های مهاجرت به ایتالیا است

با توجه به اینکه ایتالیا به خصوص در سال های اخیر با بحران بیکاری و رکود داخلی مواجه است، بدین ترتیب اگرچه پیدا کردن کار در ایتالیا با دشواری مواجه است، اما این کشور در راستای رونق اقتصاد داخلی خود از ورود سرمایه به داخل کشور و در نتیجه ورود سرمایه گذران و کارآفرینان به ایتالیا استقبال می کند.
ثبت شرکت در ایتالیا به صورت الکترونیکی و یا با مرجعه حضوری به ثبت ایتالیا و با ارئه اسناد لازم امکان پذیر است، این اسناد شامل: درخواست فرم ثبت، شرکت نامه، اساسنامه شرکت، فهرست نام و آدرس اعضای شرکت وسهامداران آن، میزان مالیات بر ارزش افزوده، میزان مالیات و بیمه های لازم می باشد. برای ثبت الکترونیکی به جز مدارک مزبور درخواست الکترونیکی نیز لازم است.
ثبت شرکت در ایتالیا امکان کار و سرمایه گذاری و اقامت در ایتالیا را فراهم می کند.

با ثبت شرکت در ایتالیا، افراد می توانند در دیگر کشورهای اروپایی زندگی و تحصیل کنند. و از مزایای یک شهروند اروپایی هم چون افتتاح حساب بانکی، خرید وام بانکی، تسهیلات دانشگاهی و درمانی برخودار شوند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.