جاذبه های مونترال برای کودکان

جاذبه های مونترال برای کودکان

جاذبه های مونترال برای کودکان

مونترال را می توان بهشتی برای کودکان شاخت را که مسئولان فرهنگی و گردشگری همواره در تلاش هستنند تا به تمام کنجکاوی های ذهنی کودان پاسخ داده شود

حیوانات معمولا موردعلاقه‌ی همه‌ی بچه‌ها هستند.

در مونترال، اولین جایی که باید بچه‌ها را ببرید، بیودُم است. مجموعه‌ای بزرگ در پارک المپیک که هم دهان بچه‌ها را از حیرت باز می‌کند و هم کودک درون شما را به هیجان می‌آورد.

چهار اکوسیستم قاره‌ی آمریکا را شبیه‌سازی کرده‌اند تا شما و بچه‌ها میانشان قدم بزنید.

هم گونه‌های جانوری و گیاهی هر منطقه را می‌بینید و هم درجه حرارت و سطح رطوبت هوای مختص آن منطقه را حس می‌کنید؛ طوری که انگار واقعا آنجا هستید.

بازدید از بیودُم سفری است به جنگل‌های استوایی آمریکا، جنگل‌های افرا در لارنتیان، خلیج سن لوران و سواحل نیمه‌قطبی لابرادور.

این مجموعه باغ‌وحش، آکواریوم و باغ‌های گیاه‌شناسی را زیر یک سقف جمع کرده و برای بازدید از آن باید چند ساعتی وقت بگذارید.

باغ وحش گرانبی هم گزینه‌ی دیگری برای تماشای حیوانات است. بیش از ۱۰۰۰ جانور از فیل و زرافه تا گوریل و ببر در شرایط خوب نگه‌داری می‌شوند و بچه‌ها می‌توانند به بزغاله‌ها غذا بدهند و در آخر هم شترسواری کنند.

در ماه‌های گرم سال، می‌توانید از پارک آبی و وسایل بازی با هزینه‌ی همان بلیت باغ‌وحش استفاده کنید.
مرکز علوم مونترال هم سرگرمی آموزنده‌ی دیگری است که با ابزارهای چندرسانه‌ای، بازی‌های تعاملی و چالش‌های جالب مفاهیم پایه‌ای علم را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

اگر فرزندتان از حشرات نمی‌ترسد و در مورد زندگیشان کنجکاو است، او را به نمایشگاه حشرات ببرید
ارک ساحلی ژان دراپو پنج دقیقه از شهر فاصله دارد و بهترین جا برای شنا، توپ‌بازی در ساحل و قایق‌سواری بچه‌ها است. باغ‌های گیاه‌شناسی مونترال با ۳۰ باغ موضوعی مختلف،زیباست

رشته های پزشکی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.