جاذبه های هیجان انگیز کانادا

جاذبه های هیجان انگیز کانادا

جاذبه های هیجان انگیز کانادا

ابشار نیاگارا : یک سمت ابشار نیاگارا در امریکا واقع شده است . اما تقریبا این ابشار مرز مشترک دو کشور است . ابشار نیاگارا جز یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد . توریست ها از همه جای دنیا برای دیدن این ابشار بزرگ روانه مرز کانادا و امریکا می شوند

پیوتین اصلی : نوعی غذای محلی کبک می باشد که با سیب زمینی سرخ شده پنیر و اب گوشت تهیه و سرو می شود . همانند پای سیب در امریکا پیوتین را در همه جای کانادا می توانی پیدا کنید . تقریبا همه ی فست فود ها بشقاب های پیوتین را در منوی خود دارند .
این غذای خوشمزه را توصیه می کنیم حتما در رستوران های فرانسوی کانادا امتحان کنید .
غواصی در کنار سالمون های نارنجی : گردشگران می توانند در رودخانه کمپبل با ماهی های سالمون بازی و شنا کنند . سپس هر کدام را میخواهند انتخاب کنند تا برایشان طبخ و سرو شود .
جنگل خرس بزرگ : این جنگل وسیع با درختان و گیاهان کهن سال و متنوع به نام امازون نیز نامیده می شوند و بازدید از ان ها بسیار لذت بخش است . جنگل خرس بزرگ بزرگترین جنگل معتدل دنیاست .
پارک غول های خوابیده : این پارک یکی از ۷ عجایب کانادا می باشد که مناظر و چشم انداز های فوق العاده ای دارد .
جاده کبوت : یکی از بزرگ ترین مسیرهای رانندگی امریکا شمالی است . این جاده زیبا در خط ساحلی اقیانوس قرار دارد . این جاده دارای مناظر رویایی برای مسافران می باشد .
پارک کوهستانی کانادا : هفتمین پارک بزرگ و ملی کانادا سایت هایی برای نمایش فسیل ها غارهای اهکی یخچال طبیعی کوهستان بلند و بهار های گرمی دارد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

ویزا مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.