خاموشی ساعت بیگ بن

خاموشی ساعت بیگ بن

خاموشی ساعت بیگ بن

ساعت بیگ بن از ۲۱ اوت امسال، برای انجام تعمیرات اساسی به مدت ۴ سال تعطیل شد!

پس از به صدا در آمدن زنگ این ساعت در ظهر دوشنبه‌ی پیشین، عملیات نصب داربست در اطراف ساعت و برج آن آغاز شد تا تعمیرکاران، پروژه‌ی تجهیز بیگ بن را آغاز کنند.

ساعت بیگ بن در برج الیزابت قرار دارد و به عنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نماد های لندن شناخته می شود این بنا آن قدر در بین انگلیسی ها دوست داشتنی است که در زمان جنگ جهانی چراغ های ان را خاموش کردند تا از حمله ها جلوگیری شود

ساعت بیگ بن و برج الیزابت به طور کلی مشمول تعمیر و مرمت قرار خواهد گرفت. بر اساس صحبت‌های معمار ارشد پروژه‌ی بازسازی، به غیر از تعمیرات، تسهیلات و امکاناتی نیز، نظیر آسانسور و سیستم‌های بهینه‌ی مصرف انرژی، به این مجموعه اضافه خواهد شد.

یکی از دلایل این تعطیلی ۴ ساله این است که تعمیرکاران از صدای ۱۲۰ دسی‌بلی ناقوس عظیم بیگ بن در امان بمانند.

این زنگ برای مناسبت‌های خاص و مهم، از جمله تحویل سال نو، به صدا در خواهد آمد؛ اما به غیر از این مناسبت‌ها در پس کاورهای بزرگ پوشیده می‌شود.

قرار است تمامی اجزا و قطعات این مجموعه‌ی عظیم و همین‌طور ۴ صفحه‌ی ساعت آن پیاده و سپس تعمیر و تمیزکاری شوند. جمع این تعمیرات ۳۵ میلیون دلار هزینه در پی خواهد داشت.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ر تمام این زمانی که این ساعت به کار خود ادامه می داد تنها یک بار به مدت ۴ دقیقه عقب مانند و علت هم این بود که دسته ای از سار ها به دلیل سرمای زیاد روی عقربه ساعت نشسته بوند و عقربه به دلیل سنگینی نتوانست حرکت کند

این اولین باری نیست که برج تعمیر می شود

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی انگلیس

وقت سفارت انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.