خوشمزه ترین سالادها در جهان

خوشمزه ترین سالادها در جهان

خوشمزه ترین سالادها در جهان

 

سالاد های خوشمزه و خلاقانه زیادی در دنیا درست می شود که فقط محدود به چند برگ کاهو و تکه های خیار نیستند و حتی تعدادی از آن ها  از غذا های اصلی سر میز هم خوشمزه تر هستند و ممکن است اگر جلوی خودتان را نگیرید آنقدر از آن ها بخورید که دیگر جایی برای غذای اصلی باقی نماند!  اینکه بدانید معروف ترین و خوشمزه ترین سالاد هر کشور چطور درست می شود شاید برایتان جالب باشد پس تا انتهای این پست همرا ه یزدان گشت سفیران باشید چون می خواهیم درباره خوشمزه ترین سالاد های هر کشور حرف بزنیم .

سالاد لوبیا سیاه مکزیکی :

برای درست کردن این سالاد خوشمزه  اواکادو ، ذرت ، لوبیا سیاه ، سیب زمینی و پیاز را با هم مخلوط می کنند . این سالاد هم خوشمزه و هم سبک است و به خصوص در روزهای گرم تابستان می تواند یک پیش غذای انرژی زا باشد و حسابی سرحالتان می کند. در این غذا هم انواع ویتامین های گیاهی وجود دارد و هم پروتئین پس خیلی مقوی است . مواد این سالاد کاملا خرد می شوند و به زیبایی در ظرف تزئین می شوند.

سالاد سولاریتو ( solarito  ) ، پرو :

تنوعی از رنگ ها و طعم ها ! این سالاد از مواد تازه و مقوی درست می شود و با آن سالادهایی که پایه و اساس آن ها کاهو است فرق دارند.

برای درست کردن این سالاد از سیب زمینی ، گشنیز ، پیاز ، فلفل قرمز ، با قلا ، ذرت و پنیری مخصوص استفاده می شود . تمام سبزیجاتی که در این سالاد به کار می روند به تکه های یک اندازه خورد می شوند و در آخر هم بر روی آن ها روغن زیتون ریخته می شود. تصور کنید با خوردن یک قاشق از این سالاد که از سبزیجات و خوراکی های متنوع درست شده تا چه اندازه می توانید طعم انواع مختلف مزه ها را در آن واحد بچشید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.