درباره ادمونتون کانادا

درباره ادمونتون کانادا

درباره ادمونتون کانادا

آب و هوای ادمونتون کانادا با تغییرات زیاد دمای با بارش برف مواجه است که بسیار عادی بوده و که بین ماه های سپتامبر تا می رخ می دهد.
ولی برفی ترین ماه های دسامبر و ژانویه می باشد که با متوسط بارش برف در هرماه که بیش تر از ۲۰ سانتیمتر ( ۸ اینچ) است.و  در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه از سردترین ماه های سال در ادمونتون می باشد.
بیشترین دما متوسط روزانه بیش از ۲۰ درجه سلسیوس برابر است با(۶۸ درجه فارنهایت) که در ماه ژوئن، جولای و آگوست اتفاق می افتد.

با ترکیب گرمای تابستان و بارش، طوفان هایی که همراه با رعد و برق هایی شدیدی همراه می باشدکه مواقعی منجر به گرد باد های شدیدی می شود که بیشترین طوفان ها در فصل تابستان با تگرگ همراه می باشد.

مردم ادمونتون که از نازل ترین قیمت بنزین و گازوئیل کانادا برخوردار می باشند.ماشین ها اصلی ترین وسیله  حمل و نقل برای  بیشتر ساکنین ادمونتون می باشد.و همچنین سیستم حمل نقلی دارد که به راحتی به هم متصل می شوند.

درشهر ادمونتون سیستم عبور و مرور به صورت شبکه های  ریلی سبک را که بخش اصلی مرکزی و مناطق محبوب مرکز شهر را به هم وصل می کند که با سیستم اتوبوس متصل کننده  را به کل شهر ترکیب و وصل کرده است.
مردم شهر ادمونتون معمولا از سیستم اتوبوس شهری برای رفتن به محل کار انتخاب نمی کنند زیرا برای مسیر طولانی زمان زیادی  طی می کنند آن ها همچنین از دوچرخه برای رفت امد  محل کاری استفاده نمی کنند به طور معمول استفاده از مسیر های دوچرخه بیشتر برای سرگرمی بوده که در جاهای خوش منظره قرار داده شده است.

ادمونتون یکی از بهترین شهر های کانادا می باشد که می توانید برای رزو هتل و بلیط توسط شرکت یزدان گشت سفیران اقدام نمایید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.