درباره حمل و نقل عمومی در کانادا

درباره حمل و نقل عمومی در کانادا

درباره حمل و نقل عمومی در کانادا

حمل و نقل عمومی در کانادا شامل اتوبوس و مترو است که زمان بندی و تعداد و روش استفاده از ان در استان های مختلف ، متفاوت است .
اتوبوس : استفاده از اتوبوس ، یک روش مقرون به صرفه برای سفر است . قیمت یک بلیط در کانادا حدودا ۳ دلار است . افراد زیر شامل تخفیف بلیط اتوبوس هستند : خرید عدد ۲۰ بلیط و بلیط ماهیانه – مسن بودن – دانش اموزان
مترو : سیستم مترو هر شهر کانادا مختلف است و در شهرهای بزرگی مثل تورنتو تراموای برقی نیز وجود دارد . بلیط اتوبوس و مترو در هر استان نرخ های متفاوتی دارد .
تاکسی در کانادا : تاکسی ها یکی از امکانات حمل و نقل عمومی نسبتا ارزان و مطلوب در کانادا به حسا می اید . مقدار کرایه تاکسی متناسب با فاصله و محدوده سفر و تعداد مسافرین خواهد داشت . در کانادا معمولا از تاکسی متر استفاده می شود . تاکسی های زیادی در سطح شهر پراکنده اند و شما را به مقصد می رسانند . میتوانید در مورد مقدار کرایه از راننده تاکسی سوال نمایید. ولی حداقل کرایه ۲۰ دلار است .
معمولا افراد برای تشکر از راننده تاکسی به دلیل خوش رفتاری مبلغی به عنوان انعام به راننده تاکسی پرداخت می کنند . مقدار این مبلغ حدود ۱۰ درصد کرایه است و پرداخت یک دلار اضافه هم برای حمل کیسه یا چمدان معمول است . البته می توان با رندکردن مبلغ کرایه این مبلغ را پرداخت نمود .
ازدیگر راه های حمل و نقل ارزان و سالم در کانادا دوچرخه می باشد . دوچرخه را می توانید از فروشگا های زنجیره ای یا فروشگاه های ورزشی تهیه نمود . برای اجاره و فروش دوچرخه نیز مغازه های خصوصی وجود دارد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.