درباره خرافات در ایتالیا

درباره خرافات در ایتالیا

درباره خرافات در ایتالیا

 

قرار دادن کلاه روی تخت :

یکی دیگر از خرافات ایتالیایی ها ترسیدن از تخت خواب است ، ان ها بر این باورند که تخت با بیماری و مرگ پیوند خورده است . در قرون وسطی ان ها سنتی داشتند که هر چیزی که روی تخت قرار بگیرد دچار نحسی می شود .

هم چنین اگر عکس  یادگاری عزیزانتان را روی تخت قرار بدهید اتفاق بدی برایش می افتد . هنگامی که فردی در بستر مرگ بود کشیش ها به دیدنش می رفتند و برای اخرین بار برایش دعا می خواندند . پس از ان کلاهشان را روی تخت قرار می دادند ، این افراد معتقدند که اگر کسی کلاهش را روی تخت قرار دهد بیماری و مرگ به دنبالش خواهد رفت .

نان را به صورت برعکس قرار ندهید :

مردم ایتالیا معتقدند که نان نمادی از زندگی است به همین دلیل است که شما هرگز نباید نان را بر عکس بگذارید . البته بسیاری از نان ها به شکل  گردند و قرار دادن ان ها به صورت سر و ته کار اسانی نیست  . اما به هر حال در سفر به ایتالیا حتما این نکته را در نظر بگیرید . ان ها خوردن نان با دست چپ و یا چاقو را هم بد یمن  می دانند .

۱۳ نفر دور یک میز :

هنگام غذا خوردن در ایتالیا احتیاط کنید که افراد دور یک میز سیزده نفر نشود چرا که دست روی اعتقاد حساس خرافات ایتالیایی ها خواهید گذاشت . ان ها معتقدند که در شام اخر حضرت مسیح ۱۳ نفر سر میز حاضر بودند و نفر سیزدهم یهودا بود . کسی که با دریافت سی سکه نقره به عنوان رشوه مکان حضرت مسیح را به دشمنان لو داد

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.