دو نوع غذای خیابانی در ایتالیا

دو نوع غذای خیابانی در ایتالیا

دو نوع غذای خیابانی در ایتالیا

 

لامپری دوتو Iampredotto:

این بهترین غذای خیابانی فلورانس است و از معده گاو که در سس گوجه فرنگی ، کرفس و جعفری پخته شده است تهیه می شود.  این غذایی نیست که گردشگران برایش صف بکشند، اما برای سفارش آن باید پشت سر مردمی باستید که قسم می خورند لامپری دوته خوشمزه ترین غذای خیابانی است.

هرچند ممکن است چندان اشتها برانگیز به نظر نرسد اما واقعا خوشمزه است . می توانید آن را به شکل پرسی و یا ساندویچی سفارش دهید . اگر ساندویچ ان را سفارش دادید، از آن ها بخواهید که نانش را در آب گوشت بخوابانند و روی آن کمی سالسای سبز بریزند تا معنی واقعی ” لامپری دو تو ” را تجربه کنید.

پانی کا مئوسا pani ca meusa:

یک غذای منحصر به فرد دیگر در خیابان های پالرمو وجود دارد به نام ” پانی کا مئو سا ” ،  ساندویچی است که به نام ساندویچ سیسیلی معروف است. این غذا از جگر سفید خرد شده ی گاو و طحال درست می شود.

شاید دانستن این که دوره گرد های پالر مو در هر خیابانی این غذا را می فروشند شما را متقاعد کند که این ساندویچ واقعا خوشمزه است. اگر بتوانید با این موضوع کنار بیایید که دارید جگر و طحال می خورید، این ساندویچ بی اندازه خوش طعم است. گوشت آن نرم و لطیف است و نان به کار رفته در آن بسیار ترد و خوش خوراک است.

بیش تر مردم دوست دارند با چکاندن لیمو ساندویچشان را خوشمزه تر کنند. فقط کافی است فراموش کنید که دارید جگر سفید و طحال می خورید تا بتوانید از طعم این ساندویچ لذت ببرید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.