دیدنی های بیرمنگام

دیدنی های بیرمنگام

دیدنی های بیرمنگام

هر ساله به تعداد بازدیدکنندگان بیرمنگام در انگلستان افزوده می‌شود؛ چرا که دیدنی‌های این شهر شامل بناهای تاریخی، بناهای مدرن، کانال‌های آب، رستوران‌ ها و غیره پرشمار است.
ساختمان های پشت به پشت:
ساختمان‌های پشت به پشت بیرمنگام امروزه تبدیل به موزه‌ی اعتماد ملی شده‌اند و آخرین بازمانده‌های این سبک معماری در شهر هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند با رزرو یک تور راهنما در هنگام بازدید از این بنا راه پله‌های اصلی، دودکش و حیاط را ببینند که به نیمه‌ی قرن نوزدهم برمی‌گردد.
سلی مانور:
سلی مانور از قدیمی ترین ساختمان های برجای مانده قرن ۱۴ میباشد. جرج کدبری شکلات ساز مشهوری میباشد که از تخریب این بنا جلوگیری کرد.
تالار شهرداری بیرمنگام:
یکی از مهم‌ترین بناهای بیرمنگام، تالار شهرداری در میدان ویکتوریا بوده که در سال ۱۸۳۴ میلادی ساخته شد و در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ تحت بازسازی قرار گرفت. این ساختمان با شکلی شبیه به معبد و ستون‌های چشمگیرش، میزبان برنامه‌های زنده‌ی زیادی است.
سازه پورت:
سازه پروت به ارتفاع ۲۹ متر در سال ۱۷۵۸ میلادی در روتن پارک ساخته شد. گفته می‌شود که جی.آر.آر تالکین برای توصیف و خلق برج‌های موجود در آثارش از این سازه الهام گرفته است.
گرند هتل:
سازه‌ی نفیس دیگر در بیرمنگام، گرند هتل بوده که به طور خلاصه به آن «گرند» هم می‌گویند. این بنا به سبک رنسانس فرانسوی در سال ۱۸۷۹ میلادی ساخته شد و امروزه با بازسازی‌های انجام شده در سال ۲۰۰۲، دوباره به یک هتل قابل استفاده‌ی بسیار خوب تبدیل گشت. گرند هتل معمولاً یکی از تحسین برانگیزترین ساختمان‌های بیرمنگام به شمار می‌آید
دادگاه های ویکتوریا:
یکی دیگر از نمونه‌های تحسین برانگیز با آجرنمای قرمز در بیرمنگام دادگاه‌های ویکتوریاکه زیبایی و معماری خیره‌کننده‌ای دارد. این بنا در سال ۱۸۹۱ میلادی بازگشایی شد و در دسته‌ی اول لیست بناهای فهرستی قرار دارد. همچنین امروزه جلسات قصایی شهر در آن دایر می‌شود.
کلیسای جامع سن فیلیپس:
کلیسای جامع سن فیلیپس در ابتدا در سال ۱۷۱۵ میلادی به عنوان یک کلیسای پریش ساخته شد و بعدتر در سال ۱۹۰۵ میلادی، یعنی کمی بعد از اینکه بیرمنگام را به عنوان شهر شناختند، به کلیسای جامع تبدیل شد. این کلیسای جامع کوچک در در مرکز شهر قرار دارد و جزو دسته‌ی اول بناهای فهرستی محسوب می‌شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریسیتی انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.