روستاهای دیدنی کانادا

روستاهای دیدنی کانادا

روستاهای دیدنی کانادا

در سراسر کشور کانادا روستاهای دنج و زیبای فراوانی وجود داردکه زیبای بی حد این روستاها شما را غرق در زیبای بی وصف آن میکند که در این متن به چند روستا اشاره شده است.

فرلیگسبورگ:
در اطراف این روستا درختان سیب فراوانی وجود دارد و بدلیل موقعیت این روستا در کوهپایه کوه پیناکل و در کنار رودخانه پایک یکی از زیباترین روستاهای کانادا میباشد در این روستا بعضی از خانه ها بدلیل مصالح مقاوم آن زمان یعنی چوب و خاک هنوز که هنوز است باقی مانده است در این روستا کلیسایی وجود دارد که مربوط به قرن ۲۰ میباشد و همچنین آسیاب بادی که متعلق به سال ۱۸۳۹ میباشد.

ویکتوریا بای د سی:
این روستا در سواحل تنگه نوتامبرلند واقع شده است قدمت این روستا به قرن ۱۹ برمیگردد خانه های این روستا همه رنگارنگ میباشد و اهالی این روستا همه بسیار دوست داشتنی هستند این روستا صنایع دستی دارد که بسیار زیبا میباشد و باعث معروف شدن این روستا شده است صنایع دستی این روستا شمع های دستی و ظروف سفالی میباشد.
مریکوبلد:
از طرف سازمان این روستا به زیبا ترین روستا شهرت دارد در این روستا کلیسا های زیبا خانه های تاریخی سنگی را مشاهده میکنید که هم اکنون این ساختمان های قدیمی به فروشگاه های تبدیل شده اند که کارهای هنری و صنایع دستی را به نمایش گذاشته اند.
در این روستا قایق سواری یکی از تفریحات اهالی روستا میباشد.
واترتون:
این روستای کوهستانی دنج و کوچک در میان پارک ملی واترتون لیکس قراردارد که ۱۸ هزار متر مربع مساحت این پارک میباشد که میتوانید یکی از بهترین طبیعت گردی را در این روستای زیبا داشته باشید. هتل تاریخی شاهزاده ولزباعث شده چشم انداز بسیار زیبا و دیدنی به این روستا بدهد و کوه هایی در پشت این روستا قرار دارد که زیبایی دو چندانی به این روستا داده است.

یزدان گشت سفیران رزرواسیون پرواز و هتل را در نقاط مختلف دنیا برای شما عزیزان می گیرد

اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا مولتی کانادا

وقت سفارت کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.