ساختمانی برای خدایان

ساختمانی برای خدایان

ساختمانی برای خدایان

ایتالیا کشور یبا و توریستی با دارا بودن تعداد زیادی اثار باستانی و فرهنگی و سواحل زیبا با شن های سفید و اب های زلال سالانه تعداد زیادی گردشگر را جذب این کشور میکند.کشوری مهربان و صمیمی با مردمانی خون گژم و غذاهای لذیذ این کشور را به قطب گردشگری در قاره ی سبز بدل کرده است.ایتالیا در خود تعدد زیادی بناهای قدیمی دارد که بسیار دیدنی و منحصر به فرد هستند و یادگار دوران امپراطوری رم میباشند و یکی از پر طرفدارترین جذبه های شهر رم و ایتالیا به شمار میروند.ساختمانی برای خدایان یکی از جالب ترین این بناها میباشد که سالانه تعدد زیادی از ان بازدید میکنند.
ساختمانی برای خدایانPantheon که به ان پانتئون گفته میشود بنایی مذهبی و بسیار معروف در شهر رم میباشد .این بنا در ابتدا یک کلیسای کاتولیک نبوده و در حقیقت یکی از اثر گذار ترین و مهم ترین بناها در رم باستان میباشد و مکانی مذهبی برای خدایان رومی میبوده است.

این پرستشگاه زیبا متعلق به سال صدو هجده میلادی میباشد و به وسیلهی امپراطور ان زمان هادریان بنا شده است این پرستشگاه به جای بنایی ساخته شد که در سال هشتاد میلادی عمهی حریق شد و از ان چیزی جز تلی خاکستر باقی نماند.در اوایل قرن هفده این کلیسا به کلیسایی کاتولیک بدل شد و در ان از هنر و ذوق هنرمندان ان عصر بهره بردند این ساختمان دارای معماری گنبدی خاص و تک میباشد.گنبدی زیبا با چندین تاق زیبا و قوس دار که شکوهی خاص به محیط بخشیده است .

ساختمانی برای خدایان محل دفن بسیاری از مشاهیر نیز میباشد مانند دو پادشاه و نیز رافائل که هنرمندی بزرگ و معروف در دوران رنسانس میباشد .در سفر به ایتالیا بازدید از این بنای خاص را از دست ندهید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما برای سفر،پیکاپ ویزا،وقت سفارت میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.