ساده ترین غذاهای خیابانی ایتالیایی

ساده ترین غذاهای خیابانی ایتالیایی

ساده ترین غذاهای خیابانی ایتالیایی

 

آرانچینی arancini:

معنای لغوی این غذا در زبان ایتالیایی پرتقال کوچک است . اما اگر در این کوفته برنجی ها هیچ میوه ای نیافتید تعجب نکنید. این توپ های قلقلی طلایی، در واقع برنج سرخ شده در روغن هستند که سطحی برشته و درونی خامه ای دارند. سابقه ی آن به قرن دهم میلادی در سیسیل باز می گردد.

این میان وعده به شدت در ایتالیا محبوب است و انواع و اقسام مختلفی دارد. معمولا آن ها را با نخود فرنگی و یا پنیر یا تکه های مرغ و یا گوشت پر می کنند. بزرگ ترین اشتباه بازدید کنندگان این است که تنها یک آرانچینی سفارش می دهند.

ما توصیه می کنیم که لطفی در حق خودتان بکنید و ۲ یا ۳ آرانچینی از دکه های خیابانی تهیه کنید. این میان وعده اگر با سس تند آرابیاتا میل شود ،  اما یک غذای کامل محسوب می شود . اگر به دنبال بهترین نوع آن می گردید باید به سیسیل بروید تا طعم آرانچینی واقعی را تجربه کنید

پانله panelle:

ممکن است این غذا ساده ترین غذای خیابانی ایتالیا به نظر برسد، اما نگذارید این سادگی شما را فریب بدهد. این غذا بسیار مرسوم و به شدت خوشمزه است. برای درست کردن پانله ، ابتدا خمیر نخود را به صورت لایه های نازک برش می دهند و سپس آن را در روغن زیتون سرخ می کنند.

این تکه ها ممکن است به همراه کراکت سیب زمینی و یا به شکل ساندویچ در نان شیرین سرو شوند. برخی مردم به آن لیمو می زنند و یا روی آن پنیر پکورینو رومانو می ریزند.

از انجایی که این غذا گاهی به عنوان غذای فقیرانه و یا دهقانی شناخته می شود، کم تر پیش می آید مردم محلی و یا بازدیدکنندگان برای خرید آن در مقابل دکه ها صف ببندند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.