سالاد پیش غذایی خوشمزه

سالاد پیش غذایی خوشمزه

سالاد پیش غذایی خوشمزه

 

سالاد یونانی:

سالاد های یونانی از تکه های گوجه ، خیار ، پیاز ، پنیر فتا و زیتون درست می شوند و معمولا با نمک و مرزن جوش مزه دار می کند و در آخر بر روی آن روغن زیتون ریخته می شود . در این سالاد گاهی تکه های از فلفل دلمه هم ریخته می شود که اتفاقا  مزه خوبی هم به سالاد می دهند. مخصوصا در ماه های تابستان از این سالاد زیاد استفاده می شود و آن را در این موقع از سال بر روی میز بیشتر خانواده های یونانی پیدا می کنید. انواع سالاد های دیگر هم در یونان درست می شود که پایه آن ها کاهو و یا کلم است.

سالاد سیب زمینی آلمانی:

اگر خیال دارید یک سالاد آلمانی اصیل بخورید باید به فکر یک سس خوشمزه باشید چون آلمانی ها معمولا بر روی سالاد ها از سس خامه ای استفاده می کنند هرچند که گاهی هم از ترکیب سرکه ، گیاهان معطر و ادویه ها سسی مایع تهیه می کنند. بعضی از سالاد های سنتی آلمانی از کاهو ، سبزیجات و میوه های مختلف درست می شوند و برای درست کردن تعدادی دیگر از سالاد های سنتی آلمانی هم از گوشت ، پاستا و یا مرغ استفاده می شود . این سالاد ها را معمولا با پنیر و تخم مرغ تزئین می کنند که هم آن ها را خوش آب و رنگ می کند و هم طعم و مزه خوبی به آن ها می دهد . اما یکی از معروف ترین سالاد های آلمانی سالاد سیب زمینی است که برای درست کردن آن سیب زمینی ها به صورت درشت و یا حلقه حلقه خورد می شود و با موادی مثل ژامبون ، تخم مرغ ، خیار شور و ذرت ترکیب می شود.

سالاد گادو – گادو ، اندونژی:

برای درست کردن این سالاد از سبزیجات بخارپز ، لوبیا ، کلم ، خیار ، جوانه لوبیا ، هویج ، گشنیز ، تخم مرغ آب پز ، سیب زمینی آب پز ، پنیر توفوی سرخ شده و سویا سنتی استفاده می شود. بعد از آماده شدن سالاد بر روی آن سس نارگیل ریخته می شود که از سس های مخصوص آسیای شرقی است . این سالاد خوشمزه و متنوع طعم ها و مزه های زیادی را باهم ترکیب کرده و از طرفی رنگ جذاب آن هم می تواند حسلبی اشتهایتان را باز کند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.