شرایط ثبت نام ورود به این مدارس

شرایط ثبت نام ورود به این مدارس

شرایط ثبت نام ورود به این مدارس

به دلیل خصوصی بودن این مدارس خانواده دانش اموز باید توانایی پرداخت شهریه سالیانه مدارس را داشته باشند . شهریه ها با توجه با امکانات مدارس متفاوت و سالیانه از حداقل ۲۶ هزار یورو تا ۹۰ هزار یورو متغیر است .

زبان تحصیلی در این مدارس انگلیسی است . اما علاوه بر زبان انگلیسی زبان های دیگر از جمله فرانسوی المانی اسپانیایی ایتالیایی به دانش اموزان اموزش داده می شود .
در حوزه بخش های بزرگتر ایتالیا یک مدرسه اموزش معلم و یک مدرسه هنر و تعدادی از مدارس حرفه ای وجود دارد که غالبا نیاز های صنایع محلی را منعکس می کنند .

حضور در دبیرستان سطح پایین برای تمام کودکان بین ۱۱ تا ۱۴ ساله اجباری است . در سن ۱۴ سالگی دانش اموزان باید در مورد نوع دبیرستان که می خواهند حضور پیدا کنند براساس موضوعاتی که برای تحصیلات کاری و تخصصی که دوست دارند پس از پایان مدرسه انجام دهند تصمیم گیری کنند . هدف این مدارس اماده کردن دانش اموزان برای اتنخاب کشور ایتالیا برای زندگی و کار است .

دبیرستان های ایتالیا فضای کافی برای متقاضیان دارد و نیازی به رقابت نیست . دبیرستان های سطح بالا برای دانش اموزان ۱۴ تا ۱۹ساله در دسترس هستند .
تمام دانش اموزان در دو سال اول دبیرستان دارای یک برنامه اموزشی مشابه می باشند . این موارد شامل : زبان و ادبیات ایتالیایی ریاضیات حداقل یک زبان خارجی ( معمولا انگلیسی ) تاریخ جغرافیا و مطالعات اجتماعی علوم مدنی مذهب و تربیت بدنی است .

ایتالیا از نظر تحصیلی بسیار به دانش اموزان و حتی دانشجویان اهمیت زیادی قائل است و سعی می کند که بهترین امکانات را در اختیاردانش اموزان قرار دهد

یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما عزیزان در زمینه ی اخذ ویزا،وقت سفارت و سفر میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.