شهرهای تاریخی بریتانیا

شهرهای تاریخی بریتانیا

شهرهای تاریخی بریتانیا

یورک:

شهر یورک C ity of York  که آن را مختصرا York  می نامند. یک شهر تاریخی ست که در شهرستان یورکشایر شمالی و ناحیه یور کشایر و هامبر واقع شده است. این شهر با مساحت ۲۷۱٫۹۴ کیلومتر مربع و جمعیت ۲۰۶،۹۰۰ نفر ، از شهر های نسبتا بزرگ انگلستان به شمار می رود . در حالیکه تراکم جمعیت در شهر یورک ، ۶۸۷ نفر در هر کیلومتر مربع است.

شهر یورک از آب و هوایی معتدل برخوردار بوده که هر ۴ فصل را دارا است .این در صورتی است که دیگر شهر های ناحیه یورکشایر و هامبر دارای آب و هوایی گرم و خشک هستند. بخاطر ارتفاع کم این شهر از سطح دریا ، شهر یورک می تواند شاهد یخبندان ، مه و بادهای سرد در زمستان و اوایل بهار باشد. بارش برف نیز ممکن است از ماه دسامبر شروع به باریدن کند ، اما به سرعت آب می شود. بیشترین میزان دما نیز در ماه های می تا جولای است. میزان بارش سالانه در این شهر ۶۲۶٫۰ میلی متر بوده که تقریبا نصف میانگین کلی انگلستان محسوب می شود.

افزایش جمعیت شهر یورک که از سال های گذشته تقریبا بالا بوده است. اما میزان تنوع نژادی در این شهر از میانگین کلی انگلستان پایین تر بوده و قریب به ۹۳% از جمعیت آن را سفید پوستان تشکیل می دهند.

شهردار شهر یورک کیم بریسی است.

بریستول:


بریستول
Bristol شهری است که در ناحیه جنوب غربی انگلستان و در شهرستانی با همین نام واقع شده است. این شهر مساحتی معادل ۱۱۰ کیلومتر مربع دارد و با جمعیت ۴۴۹،۳۰۰ نفر ، دهمین شهر پرجمعیت انگلستان ، به شمار می رود. تراکم جمعیت نیز ۳،۸۹۲ نفر در هر کیلومتر مربع است.

به علت قرار گیری شهر بریستول در ناحیه جنوب غربی انگلستان ، یکی از گرم ترین شهر های بریتانیا محسوب می شود. با میانگین دمای ۱۰٫۵ درجه سانتی گراد در سال ، دارای بیشترین میزان تابش خورشید در روز است. با این حال میزان بارش نیز در این شهر به میانگین کلی انگلستان ، نزدیک است. میزان بارش سالانه در شمال و جنوب شهر بریستول در فصل بهار کاملا نامنظم است.

از سال ۱۳۷۷ میلادی که جمعیت شهر بریستول معادل ۹،۵۱۸ نفر ارزیابی شد، جمعیت هموار  مثبت بوده است . میزان تنوع نژادی در این شهر از میانگین کلی انگلستان بالاتر است و افراد زیادی از دیگر کشورها و مذهب ها در این شهر سکونت دارند.

شهردار شهر بریستول ماروین ریس است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.