شهر دانشگاهی کمبریج

شهر دانشگاهی کمبریج

شهر دانشگاهی کمبریج

 

کمبریج Cambridge   یک شهر دانشگاه خیز و کوچک است که در شهرستان کمبریج شایر و در ناحیه شرق انگلستان ، واقع شده است. مساحت این شهر با حاشیه اطراف آن ۴۰٫۷ کیلومتر مربع ارزیابی شده و با ۱۳۰،۹۰۰ نفر جمعیت ، یکی از کوچکترین شهرها محسوب می شود . این شهر به  ” رود کم ” هم جوار بوده و تمام شهر تنها ۶ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

شهر کمبریج مانند دیگر نقاط بریتانیا دارای آب و هوای دریایی ست که بزرگترین علت آن بخاطر گلف استریم ( جریان اقیانوسی گرم و قوی در اقیانوس اطلس ) است.

میزان بارش در کمبریج ، کمتر از هر نقطه ی دیگری در بریتانیاست. میزان بارش سالانه باران در این شهر حدود ۵۷۰ میلی متر است که کمتر از میانگین ملی نیز محسوب می شود . برخی سال ها نیز ممکن است این میزان به زیر ۵۰۰ برسد که این تعریف آب و هوایی نیمه خشک است.

حدود ۹۰% از اهالی این شهر سفید پوست هستند. میزان کسانی که حقوق بالا و شغل های مدیریتی دارند ، در این شهر از میانگین کل انگلستان بالاتر است و میزان کار گران معمولی آن از میانگین کمتر . همچنین درصد افرادی که در شهر کمبریج دارای تحصیلات فوق لیسانس یا بالاتر هستند ، از دیگر میانگین کل ف بالاتر است. جالب است بدانید ریشه های گروه موسیقی پینک فلوید در این شهر شکل گرفت.

شهردار شهر کمبریج جرمی بنستید است.

سالانه دانشجویان زیادی برا ی پذیرش از دانشگاه کمبریج اقدام می کنند

برای دانشجویان امکانات وخدمات رفاهی زیادی در دانشگاه ها و شهر کمبریج فراهم کرده اند و تخفیف های بسیار خوبی در رستوران ها و مکان های گردشگری برای انها وجود دارد

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.