شهر ساحلی ایتالیا سورنتو و پورتوفینو

شهر ساحلی ایتالیا سورنتو و پورتوفینو

شهر ساحلی ایتالیا سورنتو و پورتوفینو

 

ایتالیا کشور ساحلی میباشد .این کشور با وسعت کم اما سراسر پر از جاذبه است .جاذبه های باستانی و فرهنگی و جاذبه های طبیعی و دیدنی.سواحل زیبا با شن های سفید و اب های زلال از جاذبه های دیگر این کشور میباشند .ایتالیا دارای شهر های ساحلی مختلفی میباشد که همگی دیدنی و خاص هستند در زر به معرفی دو شهر ساحلی ایتالیا سورتو و پورتوفینو میپردازیم و چندی از ویژگی های انها را ذکر میکنیم.این شهر های ساحلی مکانی مناسب برای استراحت و سپری کردن زمانی رویایی میباشد.
شهر ساحلی سورنتو درست در جنوب غربی کشور ایتالیا واقع شده است.این شهر ساحلی از تپه ها و دره های عمیق تشکیل شده است و بسیار مورد علاقه ی توریست ها و گردشگران میباشد.این شهر درست در جایی قرار گرفته که کوه ها به دریا میرسند .شهر ساحلی سورنتو پر از باغ های مرکبات است .باغ های لیمو ترش با ان عطر دل نوازشان تمام این شهر را پر کرده اند.در نوشیدنی و غذاهای محلی این شهر لیمو به وفور استفاده میشود . این شهر همچنین در صنعت تولیدات چرمی و سرامیکی بسیار شهرت دارد و کارهای زیبای سرامیکی شهر سورنتو به عنوان سوغت بسیار محبوب است.
شهر پورتوفینو شهری با بندر هلال مانند است که در استان جنوا قرار درد.این شهر ساحلی دارای بناهای لوکس و لاکچریست و در امتدد ساحل ان ویلاهای بسیار زیبا و مدرن به چشم میخورد.در شهر پورتو فینو قلعه ای متعلق به قرن پانزده نیز وجود دارد که بسیار دیدنی و مورد توجه گردشگران است.در سفر به این کشور شهر ساحلی ایتالیا سورنتو و پورتو فینو را از یاد نبرید.
یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی اخذ ویزا،وقت سفارت و پیکاپ یاری رسان و راهنمای شما عزیزان است.با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.