شهر های زیبای ایتالیا

شهر های زیبای ایتالیا

شهر های زیبای ایتالیا

بولونیا

در کشوری که برای غذاهای خوشمزه اش شهره ی عالم است، شهر بولونیا به عنوان پایتخت غذا و خوش اشتهایی آن شناخته میشود. برخلاف باور عموم، اسپاگتی بلونیایی ربطی به بولونیا ندارد، اما ترکیبات سس گوشت راگو که در دو خوراکی خوشمزه: لازانیا و پاستا استفاده میشود، منحصرا ابداع بولونیاست. این شهر مقصد خوبی برای افراد علاقه مند به پیاده روی می باشد. یک موزه ی قرون وسطی ، کلیسای پترونیوس با دو برجک که از بالای آنها تمام شهر زیر پای شماست، مرکز رهبانیت سنت استفانو و موزه ی باستان شناسی از دیگر جاذبه های توریستی بولونیا می باشد.

پمپی
پمپی، شهر به نام ایتالیا که در پی فوران ناگهانی کوه وزوو زیر چندین متر خاکستر آتشفشان مدفون شده بود، یکی از توریست پذیرترین شهرهای ایتالیاست.

رم
در سفر به رم با ایستادن روبه روی سازه ی باشکوه و باستانی کلسئوم، بزرگترین آمفی تئاتر امپراطوری رم، میتوانید شور و هیجان مبارزات گلادیاتورها و هیاهوی جمعیت تشویق کننده را حس کنید. وجود کلیساهای زیبای قرون وسطی، فواره و آبنما های زیبا، موزه ها و کاخ های دوره ی رنسانس، رم را تبدیل به شهری کرده است که باید حتما در طول زندگی خود حداقل ۱ بار از آن بازدید کنید. همچنین رم به عنوان پایتخت ایتالیای مدرن، از شب نشینی ها و رستوران های بی نظیری بهره مند است. از دیگر جاذبه های توریستی این شهر میتوان به باسیلکا سن کلمنت، میدان ناوونا، فواره ی تروی، بازار رم باستان و واتیکان اشاره کرد.

ورونا

ورونا، شهر رومئو و ژولیت معروف، به عنوان سومین شهر بزرگ ایتالیا با ساختاری کلاسیک، و برگزارکننده ی جشنواره ی باشکوه اپرا مشهور می باشد. این شهر جذاب محل زندگی بازماندگان رم باستان و دارای سلسله قلعه های زیبای قرون وسطی است. بهترین راه بازدید از شهر کرایه ی یک دوچرخه و گردش آزادانه در شهر است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.