غذاهای معروف مونترال

غذاهای معروف مونترال

غذاهای معروف مونترال

اگر به مونترال سفر کنید لااقل برای مدتی هم که شده باید رژیم غذایی و کالری را بی خیال شوید و از غذا های مختلف و گاه نه چندان سالم مونترالی ها تست کنید وگرنه باید همیشه حسرت بخورید در این متن می خواهیم شما را با تعدادی از خوشمزه ترین غذا های کانادایی آشنا کنیم

پوتین

پوتین، یکی از خوشمزه ترین غذا های مونترال محسوب می شود

این غذا تلفیقی از سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ در حجم زیاد که در عصاره‌ی گوشت خوابانده‌اند و رویش پنیر چدار فراوان ریخته‌اند است. این غذا به شکل‌های مختلف سرو می‌شود و کنارش سبزیجات، سوسیس، گوشت و چیزهای دیگر می‌گذارند یا به جای عصاره‌ی گوشت، آن را در سس گوجه می‌خوابانند که می‌شود پوتین ایتالیایی.

معمولاً پوتین‌های رستوران لابانکیز (La Banquise) در محله‌ی پلاتو را همه قبول دارند. اینجا حدود ۳۰ نوع پوتین در منویش دارد و ممکن است با یک بار رفتن به اینجا، دیگر نتوانید رهایش کنید و هر روز چند وعده پوتین بخورید.

گوشت دودی همیکی

گوشت دودی همیکی از غذاهای بی نظیر است که مونترالی‌ها با آن بزرگ شده‌اند و سلطان بی‌رقیبش هم رستوران اشوارتز (Schwartz’s) است.

گوشت‌ها ۱۰ روز در ادویه‌ها و سبزی‌های معطر خوابانده و سپس دودی می‌شوند. هشتاد سال است که از ظهر تا نیمه‌شب در بلوار سن لارن (St. Laurent) برای ساندویچ‌های اشوارتز صف می‌بندند.و لذت می برند

بیگل مونترال

بیگل مونترال نانی است که مردم مونترال به شدت روی ان تعصب دارند و متقدند بیگل واقعی فقط در این شهر پیدا می‌شود. در سبک مونترالی، بیگل را همیشه در تنورهای زغالی درست می‌کنند که باعث می‌شود طعم دود و زغال بدهد. خمیرش را هم با تخم مرغ و بدون نمک درست می‌کنند. داخل آن آب جوشی هم قبل از پخت در تنور، خمیر را در آن می‌جوشانند، عسل می‌ریزند.

رژیم غذایی مردم انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.