غذاهای گیاهی خیابانی ایتالیا

غذاهای گیاهی خیابانی ایتالیا

غذاهای گیاهی خیابانی ایتالیا

پیادینا:

این غذا یکی از معدود غذاهای گیاهی در خیابان های ایتالیا است. اما به شما قول می دهیم که طرفداران غذاهای گوشتی هم برای امتحان کردن این غذا ی فوق العاده صف می بندند. این غذا در واقع مخصوص منطقه ی امیلیا رومانیا است که در کنار جاده بر روی بشقاب های سفالی پخته می شود.

این روزها بیش تر دست فروشان از ماهیتابه ی فلزی و یا ظروف چدنی برای پخت آن استفاده می کنند.

این غذا ترکیب بی نظیری از آب ، روغن زیتون ، نمک و آرد می باشد که به شکل نان پهنی پخته می شود. ممکن است آن را به طور جداگانه بخرید و یا بخواهید آن را با چیزی که دلتان می خواهد پر کنند و به شکل لقمه در بیاورند .

مردم محلی توصیه می کنند پیادینا را به شکل ساده به همراه موتزارلا و کاسنی سفارش بدهید تا یک غذای سالم و ارزان خیابانی را تجربه کرده باشید

پانزروتی:

برای آن که بتوانید طعم این غذا را بچشید ، باید بدانید که این غذا بسیار خوشمزه تر ازغذاهای خوشمزه ای  که تا به حال امتحان کرده اید از جمله مزه ی رول پیتزا هات می باشد. شکل هلالی آن به کالزونه شباهت دارد ، اما نانش سبک تر و به عقیده ی ما خوشمزه تر است .

ترکیبی از پنیر و گوجه فرنگی مغز این غذا را تشکیل می دهند . بعد آن را در روغن سرخ می کنند تا ترد و برشته شود . این غذا در رستوران ها نیز یافت می شود اما مثل هر کشور دیگری ، هیچ چیز دل چسب تر از غذا خوردن در خیابان نیست .

پس به دنبال مغازه ای برگردید که طولانی ترین صف را دارد، اگر مغز پانزروتی متنوع تر شود، این لقمه ی پنیری را در نیم ثانیه خواهید بلعید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.