فرهنگ مردم ایتالیا

فرهنگ مردم ایتالیا

فرهنگ مردم ایتالیا

فرهنگ ایتالیایی با هنر ، خانواده ،معماری ، موسیقی و غذا پیوند عمیقی دارد. این کشور زادگاه امپراطوری روم  و مرکز اصلی رنسانس بوده و فرهنگ آن طی قرن ها بسیار غنی شده است .

حدود ۹۶ درصد از جمعیت ایتالیا را خود ایتالیایی ها تشکیل می دهند، اما قومیت های دیگری هم در این کشور زندگی می کنند. عرب های آفریقای شمالی ،آلبانیایی ها ،اتریشی ها و آلمانی ها باقی جمعیت را تشکیل می دهند. کشورهای هم مرز با ایتالیا ،فرانسه ،سوئیس، اتریش و اسلوانی هستند و هر کدام به نوعی با این سرزمین در تعامل فرهنگی بوده اند.

زبان ایتالیا:

زبان رسمی کشور ایتالیا ، ایتالیایی بوده و زبان مادری حدود  ۹۳ درصد مردم ، این زبان است. تعدادی گویش ایتالیایی در کشور وجود دارد. که از این میان می توان به ساردینی، فریولیایی ، نئا پولیتن ، سیسیلی، ونیزی و…. اشاره کرد. در شهر میلان نیز مردم به گویش میلانی صحبت می کنند. سایر زبان هایی که توسط بومیان کشور صحبت می شود، کاتالونیایی،یونانی ، آلمانی، فرانسوی،کرواتی و اسلونیایی هستند.

زندگی خانوادگی در ایتالیا:

خانواده یکی از مهم ترین ارزش ها در فرهنگ ایتالیایی به شمار می رود.یکپارچگی و وحدت خانوادگی این ملت بر خلاف طرز تفکر غربی ، پایه واساس خانواده گسترش یافته است. ایتالیایی ها دور همی های خانوادگی زیادی دارند واز اینکه با خویشان خود وقت صرف کنند لذت می برند. آن ها فرزندان خود را تشویق می کنند. تا در دوران بزرگسالی و پس از ازدواج نیز رابطه نزدیک خود با خانواده را حفظ کرده و خانواده آتی خود را نیز به این شبکه اضافه کنند. مذهب اصلی در کشور ایتالیا کاتولیک رومی محسوب می شود . این امر با توجه به قرار داشتن شهر واتیکان در قلب رم که قطب کاتولیک رومی و اقامتگاه پاپ به حساب می آید چیز دور از انتظاری نیست. کاتولیک ها بیش از ۹۰ درصد جمعیت را تشکیل داده و۱۰ درصد دیگر پروتستان ها ،یهودیان و جامعه رو به رشد مسلمانان مهاجر تشکیل می شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.