قلعه های ولز

قلعه های ولز

قلعه های ولز

قلعه نورمن

بعد از این که ویلیام دکورنر در سال ۱۰۶۶ میلادی فرمانروا شد کارهای مختلفی در راه بهبود کشورش انجام داد یکی از کارهایی که انجام داد این بود که برای حفاظت از کشور خود زمین هایی به اشرافیان وفادار خود داد.

ساخت این قلعه ها به سرعت پیش رفت و خیلی از آن ها ترکیبی از سنگر و حیاط های محصور با چوب بود که به آن ها Motte and bailey گفته می شد.

بعد از آن در اوایل قرن ۱۳ میلادی، اربابان نورمن استادانه قلعه هایی از سنگ ساختند

قلعه شاهزادگان ولزی

تاریخ همیشه توسط فاتحان نوشته می شود؛ کسانی که در همه جا پیروز می شوند و بازندگان را پشت سر می گذارند. شاهزادگان ولز در دوره خود، قلعه هایی از سنگ ساختند تا از خودشان در برابر حمله نورمن ها حفاظت کنند.

خیلی از این قلعه ها به پیروزی شاهزادگان ولزی منجر شد. برای دیدن این قلعه ها می توانید به شهر ولز سری بزنید.

بعد از قرن ۱۵ میلادی، ولز و انگلیس از جنگ با هم دست کشیدند و دیگری نیازی به ساخت قلعه ها برای حفاظت نبود. بعضی از قلعه های مهم شهر دوباره بازسازی و گسترده شدند تا به خانه هایی برای اقامت افراد سلطنتی و اربابان تبدیل شوند.

در قرن سیزدهم میلادی، ادوارد اول دو دسته مبارزات نظامی خود را علیه ولز رهبری می کرد. در نهایت او شمال استان ولز را با قلعه هایی محصور کرد.

باقی قلعه ها

بعد از قرن ۱۵ میلادی، ولز و انگلیس از جنگ با هم دست کشیدند و دیگری نیازی به ساخت قلعه ها برای حفاظت نبود. بعضی از قلعه های مهم شهر دوباره بازسازی و گسترده شدند تا به خانه هایی برای اقامت افراد سلطنتی و اربابان تبدیل شوند. بعضی از آن ها نیز توسط افراد دیگری اشغال شده اند

هتل ویکتوریا تورنتو

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.