مدارس دولتی کانادا

مدارس دولتی کانادا

مدارس دولتی کانادا

سیستم اموزشی کشور کانادا تحت کنترل یک دولت فدرال یا ایالتی نمی باشد . مدارس دولتی یا مدارس خاص ( مدارس دولتی زمان کاتویک) نامیده می شود .
یکی از جنبه های منحصر به فرد سیستم اموزشی دولتی کشوری کانادا مقدار غیر متمرکز بودن میزان اداره ان توسط مقامات دولتی است . هر استان در سطح ملی به مدارس منطقه تقسیم می شوند که توسط یک سرپرست و یه هیئت منتخب محلی اداره می شود .در مورد سیاست های دستوری خرید تجهیزات استخدام معلمان و نظارت کلی بر اداره ی روزانه مدرسه تصمیم می گیرند .
مدارک و استانداردهای معلمان در هر استان متفاوت می باشد . در همه ی استان ها معلم باید دارای مجوز اموزش برای تدریس در مدارس دولتی ابتدایی یا دبیرستان باشد . اگرچه الزامات واقعی گواهینامه معلم توسط دپارتمان اموزش خود استان تنظیم می شوند . همه استان ها برای تدریس در مقطع ابتدایی نیازمند مدرک لیسانس می باشند . و اغلب مدارس به عنوان اماده سازی برای تدریس در مقطع ابتدایی نیازمند مدرک لیسانس می باشند . اما تهداد اندکی از ان ها برنیز بر تحصیلات تکمیلی ۵ ساله یا مدرک ارشد تاکید دارند .
سال تحصیلی در کانادا : سال تحصیلی معمولا از هفته ی اول سپتامبر شروع شده و تا ماه ژوئن (۱۰ ماهه) ادامه دارد و به سه ماهه (ترم/نیمسال) تقسیم می شوند . تعداد اندکی از مدارس در تمام طول سال به اموزش خود ادامه می دهند . و سال تحصیلی برخی از اواسط اگوست تا انتهای می ادامه دارد . تاریخ تعطیلات مدارس از پیش توسط مدرسه اعلام می شود . بهتر است در زمان تخصیص تکالیف و زمان امتحانات کودک را از مدرسه خارج نکنیم

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۸۸۵۳۷۴۱۸

وقت سفارت کانادا

ویزای مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.