مدارک مالی ویزای کانادا

مدارک مالی ویزای کانادا

مدارک مالی ویزای کانادا

تدابیر جدید سفارت کانادا دست متقاضیان را برای دریافت ویزای مولتی ۵ ساله توریستی  کانادا باز گذاشته است .

بدین طریق که مدارک شغلی. هویتی .مالی . همراه دو فرم مشخصات فردی. خانوادگی ومدارک مورد درخواست آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران  را به کانتر مربوطه تحویل داده .و تیم یزدان گشت سفیران با چندین سال تجربه کسب شده در این امر پرونده توریستی متقاضیان عزیز را به بهترین نحو ثبت نام کرده با ارئه برگه بیومتریک و تعیین وقت سفارت و رزرو تور مناسب جهت انگشت نگاری بالاترین درصد اخذ ویزا را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

یکی ازمدارک موردنیاز درثبت نام بیومتریک مدارک مالی میباشد که مناسب بودن پرونده مالی متقاضی نیز یکی از نکات کلیدی بالا بردن شانس ویزای کانادا میباشد .

با چندین سال تجربه به این نتیجه رسیدیم پرکردن ناگهانی حساب یکی از اشتباهات رایج است بسیاری از متقاضیان اخذ ویزا هنگامی که تصمیم به اپلای کردن جهت ویزا کانادا میگیرند حساب خود را برای یک تایم پر و بعد خالی میکنند .اما باید تمکن حسابی با گردش حساب را ااارئه دهند واگر تصمیم به پرکردن حساب نیز میگیرند حتما باید حالت متداول گردش حسابشان باشد .

از مدارک مالی میتوانیم به کلیه مدارک قابل ارائه رسمی را نام ببریم شاما سند ملک منگوله دار و یا تک برگی. سندهای هولوگرامدار و همچنینی سند تجاری.اداری. و یا حتی سند ماشین بالای ۱۵۰ میلیون رانیز جز اسناد مالی در نظر میگیریم .

به این نکته توجه فرمایید گردش حساب سه ماهه برای حساب ها با گردش مالی بالا و گردش حساب ۴ یا ۶ ماهه برای گردش حساب های پایین در نظر گرفته شده است و حتما  باید تمکن مالی همان حساب ها نیز ارائه داده شود .

حسابی که حقوق کارمندان به آن ریخته میشود باید ارائه شود و حتی حساب های سپرده میتواند مفید باشد .

یزدان گشت سفیران بهترین تدابیر را جهت اخذ ویزای کانادا در نظر میگیرد با مشاوره ای دقیق و حساب شده شانس اخذ ویزا شما  چندین برابر میگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا با دفتر تهران یزدان گشت سفیران  ۰۲۱۸۸۵۳۷۴۱۸ تماس حاصل فرمایید .

مراکز خرید لندن

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.