معروفترین دانشگاه های کانادا

معروفترین دانشگاه های کانادا

معروفترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه رویال رودز ویکتوریا-بریتیش کلمبیا : این دانشگاه تا سال ۱۹۹۵ در واقع کالجی نظامی بود و دارای ساختمان های اصلی بسیار زیبایی به نام قلعه هاتلی می باشد. این قلعه در سال ۱۹۰۸ کامل شد و زمانی این ساختمان قرا بود مقر خانواده سلطنتی بریتانیا باشد ولی به دلیل جنگ ان ها در بریتانیا باقی ماندند . این پردیس اکنون دانشگاهی عمومی دارای ۲۶۰ هکتار فضای پارک و محیطی بزرگ می باشد . تمام این پردیس دانشگاهی بخشی از مکان تاریخی پارک ملی هاتلی است و بین ساختمان های زیبا و باغ هایی بزرگ قرار گرفته است .
دانشگاه بریتیش کلمبیا- ونکوور-بریتیش کلمبیا : این دانشگاه دارای محیطی جالب و چشم اندارهایی شگفت انگیز جزیکی از زیباترین پردیس ها در کاناداست . پردیس ونکوور در قسمت غربی شبه جزیره بورارد و در میان جنگل اقیانوس و کوهستان ها قرار دارد . رسیدن به مرکز شهر ونکوور تنها بیست دقیقه طول می کشد و سواحل زیادی در فاصله کوتاهی از پردیس وجود دارد . در همه حال این دانشگاه چه از داخل ان رد شوید و چه به عنوان دانشجو در ان تحصیل کنید برایتان شگفت انگیز است .
دانشگاه مک مستر-همیلتون – اونتاریو : دانشگاه مک مستر در محله مسکونی وستدیل در شهر همیلتون می باشد و هم از درون و هم از بیرون زیباست .مسیرهای زیبایی هم در پردیس دانشگاه و هم در محیط پیرامون ان و همچنین مناطق حفاظت شده و ابشارهای زیادی در ان جا وجود دارد . پردیس دانشگاهی دارای مسیر دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی می باشد و رفت و امد از یک نقطه به نقطه ای دیگر بسیار راحت است با ترکیبی از معماری بدیع ساختمان های جدید و منظره های دست نخورده این دانشگاه کاملا حیرت انگیز است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

 

.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.