معروف ترین غذاهای منطقه ای کانادا

معروف ترین غذاهای منطقه ای کانادا

معروف ترین غذاهای منطقه ای کانادا

 

با توجه به در دسترس بودن تمام مواد اولیه و اصلی که در رژیم غذایی مردم کانادا مورد استفاده قرار می گیرد، هر منطقه از این کشور با توجه به تاریخچه ی مختص  به خود و بر اساس مواد محلی موجود در همان منطقه ، غذایی منحصر به فرد و ویژه ای را در برنامه ی غذایی خود طبخ و آماده می سازد که شاخصی از رژیم غذایی آن ها به شمار می آید .  برخی از غذاهای تهیه شده با توجه به مناطق مختلف در کشور کانادا از محبوبیت بسیاری در سراسر این کشور برخوردار است که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم  .

Caribou  stew:

در رژیم غذایی شهر هایی مانند انتاریو ، کبک و نواحی شمالی کشور کانادا خوراکی بسیار لذیذ و محبوب تهیه می شود که نمادی از یک غذای مقوی و بسیار مفید به حساب می آید. مردم این کشور برای تهیه ی این غذا از گوشت ، هویج ، پیاز ، سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، کرفس و سیر استفاده می کنند.

Sockeye:

سواحل غربی کشور کانادا ، زیستگاه تنوع فوق العاده ای از ماهی سالمون است که می توان بهSockeye   ( نوعی ماهی سالمون) ، Coho  ( ماهی کوهو ) و Tyee  ( گونه ای از ماهی سالمون ) اشاره کرد. بدیهی است که مصرف گوشت این آبزیان در تهیه ی انواع غذاهای دریایی در سطح وسیعی صورت می گیرد. قارچ زرد خوردنی ، خرچنگ دریایی غذایی هایی است که در رژیم غذایی مردم کانادا مورد مصرف قرار می گیرد.

کشور کانادا یکی از تولیدکنندگان پنیر نیز به شمار می رود. پنیرهای تولیدی در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر اینکه به عنوان یکی از مواد پر مصرف در رژیم غذایی مردم این کشور به شمار می رود، از جمله کالاهایی است که به دیگر کشورهای جهان صادر می شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.