مهدکودک های مدرن ایتالیا

مهدکودک های مدرن ایتالیا

مهدکودک های مدرن ایتالیا

 

استفاده از سیستم های پیشرفته جهت جمع آوری آب باران، نصب سیستم های فتوولتاییک روی پشت بام و خیلی خصوصیات دیگر در ساختمان این مهدکودک این امکان را می دهد تا برای تامین انرژی کمتر از تجهیزات مکانیکی استفاده کند.

در این مهدکودک مدرن با معماری منحصر به فرد کودکان به دنبال کشف فضاهای پیچیده جذب می شوند تا در آنجا بتوانند توانایی ها و مهارت هایشان را در میان دیگر ویژگی های خاص توسعه دهند.حتی فضای بین کلاس ها و دفاتر این محیط جذاب به گونه ای طراحی شده است که حس کنجکاوی و ماجراجویی کودک را برانگیخته می کند و باعث لذت آنها می شود و به دنبال کشف چیزهای جدید میگردند .

در طول مسیر محوطه های بازی و سوله هایی ساخته شده که کودکان می توانند در آن بایستند و از بین قسمت های شفاف همدیگر را تماشا کنند فضای بیرونی مهدکودک را ببینند در فضای بیرون مهد کودک هم محوطه زیبایی وجود دارد و ادغام درختان با ساختار مجموعه، محوطه حفاظت شده ای ایجاد کرده که برای فعالیت های کودکان، معلمان و والدین مناسب است.

ایتالیا به اموزش و مراقبت از کودکان بسیار اهمیت می دهد.برنامه های مختلف و محیط های اموزشی بسیار خوب و متنوعی را برای کودکان در نظر گرفته است

در ایتالیا مهدکودک های مختلفی وجود دارد .دو نوع مهدکودک خصوصی و دولتی دارند

مهدکودک خصوصی ایتالیا شهریه های متفوتی دارد

و شهریه ها بستگی به امکانات و خدمات مهدکودک دارد
مرکز تخصصی خدمات ویزا ایتالیا با کادری مجرب در زمینه خدمات ویزای ایتالیا شما عزیزان را در این زمینه مشاوره میدهد که همواره سفری به یاد ماندنی را با ما تجربه کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.