موزه های ایتالیا

موزه های ایتالیا

موزه های ایتالیا

در این مقاله سعی دارم شما را با بهترین موزه های کشور تاریخی ایتالیا اشنا کنم . پایتخت ایتالیا شهر رم یکی از تجربیات جذاب فرهنگی است .شما می توانید سری به کولوسئوم بزنید و خانه ها و خیابان های بی نظیر ان را از نزدیک تماشا کنید .

اگر می خواهید به رم سفر کنید خاطره بازدید از موزه ها را هرگز از یاد نخواهید برد .

موزه تمدن رم : رم مدرن ممکن است مکان های زیادی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد اما اگر می خواهید حس واقعی زندگی را در این شهر پیدا کنید باید به گذشته برگردید . می توانید شیوه زندگی رومی های قدیمی را در موزه تمدن رم به خوبی درک کنید .

در این موزه همچنین کپی هایی از مصنوعات معروف رومی وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد نگاهی عمیق تر به زندگی در زمان امپراطوری رومی بیندازد .

موزه ملی اتروسک : در ناحیه ای به نام ویگنا وچیا در رم ویلای بسیار زیبا گویلیا واقع شده است که در قرن شانزدهم ساخته شده و محل مسکونی پاپ ژولیوس سوم بوده است . شما نمی توانید بازدید از این ناحیه را از دست بدهید . امروزه این مکان به عنوان موزه اتروسک شناخته شده است .

در این موزه بزرگترین مجموعه از هنر اتوسکی نگهداری می شود و بازدید از ان برای افرادی که علاقه مند هنر و تاریخ هستند توصیه می شود . یکی از ایتم هایی که در این موزه نگه داری می شود مجسمه عروس و داماد است . این مجسمه بیش از ۲۶۰۰ سال قدمت دارد .

موزه ملی رم : اگر قصد دارید در تاریخ ، میراث و فرهنگ غنی رومی ها فرو بروید بازدید از موزه ملی رم را از دست ندهید .
این موزه ملی تمامی مجموعه های خود را در یک مکان نگهداری نمی کند . در عوض نمایشگاه های ان در مقاصد مختلفی از شهر واقع شده است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.