موزه هنری والاس

موزه هنری والاس

موزه هنری والاس

موزه والاس در لندن یکی از موزه های معروف در لندن است که پذیرای خیل عظیمی از مشتاقان هنر می باشد البته که شاید در حق ین موزه کمی هم اجحاف شده باشد مشهورترین موزه لندن نیست اما اگر مشتاق هنر هستید ارزش دیدن دارد.

در موزه والاس لندن نمایش های مختلفی در زمان های مختلف برگزار می شود که می توانید از آن ها بازدید کنید و لذت ببرید

مجموعه والاس در اصل یک کلکسیون خانوادگی است. آثار هنری آن بین سال های ۱۷۶۰ تا ۱۸۸۰ توسط مارکیز هرتفورد و سِر والاس، پسر مارکیز چهارم، جمع آوری شد.

وقتی همسر سِر والاس فوت کرد، او کل مجموعه خانه هرتفورد را برای برآورده شدن آرزویش به ملت هدیه داد. اما درخواست خانواده این بود که مجموعه بسته باقی بماند به این معنی که هیچ اثر هنری نتواند به آن اضافه شود مگر در مواردی بسیار استثنایی مثل تکمیل آثارهنری موجود.

به عبارت دیگر، مجموعه ای که امروزه می بینید، همان است که وقتی موزه در ۲۲ جون سال ۱۹۰۰ به روی عموم باز شده بود و این نکته به نوبه خود قابل توجه است و یکی از جاذبه های این موزه شناخته می شود

مجموعه والاس شهرت خود را بیشتر مدیون سری نقاشی های رنگ روغن اروپایی قرن چهاردهم تا اواسط قرن نوزدهم است که در بین موزه های انگلستان، همتایش فقط در نمایشگاه ملی یافت می شود.

در بین نقاشانی که آثارشان در این مجموعه قرار دارد، تیتیان، روبنز، رامبراند، هالس، ولازکس، پوسین، بوچر و فراگونارد قرار دارند. اما این مجموعه دارای مجسمه، سرامیک، لوازم منزل و آثار هنری تزئینی هم میباشد.

این موزه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر بازاست ولی بهتر است ساعت فعالیت موزه را ازطریق سایت چک کنید

بازدید از این موزه رایگان است و شما نیازی نیست هزینه ای برای بازدید پرداخت کنید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.