هتل هیلتون تورنتو

هتل هیلتون تورنتو

هتل هیلتون تورنتو

هتل هیلتون تورنتو یکی از بهترین هتل ای تورنتو محسوب می شود که در فاصله ۸ دقیقه ای از مرکز شهر تورنتو واقع شده است

هم چنین این هتل درنزدیکی ایستگاه مترو هست که این خود نکته مثبت برای دسترسی به ین هتل محسوب می شود

این هتل برای مسافران تجاری و یا تفریحی که هتلی را با فضایی به منظور جلسه و یا مهمانی های رسمی و کاری، استخرهای روباز و سرپوشیده و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی ترجیح می دهند، آماده گردیده است

در هر یک از اتاق های هتل  سیستم تهویه مطبوع وجود دارد

در اتاق های هتل امکان سیگار کشیدن برای افراد سیگاری وجود دارد

اتاق های هتل دارای تلویزیون، قهوه ساز، اتو و میز اتو و سشوار می باشند. با پرداخت ۲۰ دلار روزانه هم امکان استفاده از ماکروویو وجود دارد. بعضی از اتاق ها همراه با یخچال های کوچک و آشپزخانه هستند و همچنین اتاق های مناسب برای معلولین هم وجود دارند. هزینه استفاده از سیستم اینترنت وای فای در اتاق ها برابر با ۱۴٫۹۵ دلار برای هر روز است.

امکانات هتل عبارتند از استخرهای روباز، سونا، مرکز ۲۴ ساعته تناسب اندام، فضاهایی برای مهمانی و قرار های کاری یک مرکز شغلی ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، و غذاخوری در Tundra که صبحانه، ناهار، شام و خدمات ۲۴ ساعته برای اتاق ها را به صورت روزانه ارائه می نماید.

می توانید خودروی خود را در پارکینگ عمومی پارک کنید و یا به ازای پرداخت ۴۰ دلار اضافی برای هر روز خودروی شما را پارک کنند.

ورود حیوانات به هتل مجاز نمی باشد.

در نزدیکی این هتل مراکز خرید متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها خرید کنید و هم چنین جاذبه های توریستی از شما فاصله چندانی ندارند از اقامت در هتل هیلتون لذت ببرید

پارک های قدیمی لندن

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.