هرم های تیرول در ایتالیا

هرم های تیرول در ایتالیا

هرم های تیرول در ایتالیا

ایتالیا کشوری با جاذبه های توریستی متفاوت میباشد . این کشور ار چه بیش از نیمی از جاذبه های فرهنگی جهان را در خود جای داده است ،دارای تعداد زیادی جاذبه ی طبیعی نیز میباشد مانند ساحل های زیبا و بی نظیر یا پارک های جنگلی و…. در این میان هرم های تیرول در ایتالیا بسیار جالب است.
این هرم های خارق العاده که در شهر ترول در شمال کشور ایتالیا میباشد در حقیقت یکی از جالب ترین و نادرترین پدیده های جغرافیایی میباشد که روی کره زمین رخ داده است.این هرم ها در اقع صخره های نوک تیز و نیزه مانندی هستند که از خاک رس درست شده اند .اما چه طور طبیعت این چنین هرم هایی را ساخته در حالتی که بر فراز یکایک انان تکه سنگی هست؟
در حقیقت هرم های تیرول از خاک رس دریایی به وجود امده و متعلق به اخرین عصر یخبندان است.این صخره ها در فصول تابستان و در زمان گرمای هوا مانند صخره سفت و مستحکم میشوند اما با اولین بارش باران مانند تلی از گل نرم میشوند.این گل های نرم از اتفاع سرازیر میشند و پس از پیمودن مسیر و با شروع فصل گرما مانند هرم هایی میشوند که بر فراز هر کدام یک تخته سنگ است و مانند این میماند که سالهاست شکل گرفته اند.
سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر قاره ها و از قاره سبز می ایند تا شاهد این شگفتی طبیعت باشند .رویدادی که بسیار خاص و منحصر میباشد و در این شهر ایتالیا سالانه به وقوع میپیوندد.این شگفتی منحصر به ایتالیا و شهر تیرول میباشد و در هیچ کجای جهان چنین رویداد طبیعی زیبایی وجود ندارد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و تیمی متخصص اماده ی یاری رسانی در زمینه ی اخذ ویزا،پیکاپ و سفر به ایتالیا میباشد.با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.