همه چیز درباره آبشار نیاگارا

همه چیز درباره آبشار نیاگارا

همه چیز درباره آبشار نیاگارا

شرکت یزدان گشت سفیران همواره شما را برای چند ثانیه هم که شد به آبشاری زیبا میبرد که از تماشای آن لذتی خواهید برد که غیر قابل وصف میباشد همواره با ما همراه باشید
دیوید لیوینگستون در سال ۱۸۵۵ نام ملکه ویکتوریا را برای این آبشار انتخاب کرد. آبشار نیاگارا معروف ترین جاذبه طبیعی کانادا است که هر ساله میلیون ها بازدید کننده برای دیدن آن به این کشور سفر می کنند. این آبشار زیبا در مرز بین کانادا و آمریکا واقع شده است و فاصله آن از شهر تورنتو حدود یک ساعت است. ارتفاع این آبشار به ۵۷ متر می رسد. بازدیدکنندگان می توانند آبشار را از فاصله بسیار نزدیک ببینند. آبشار نیاگارا و غار نیاگارا بیش از یک قرن است که گردشگران را جذب خود کرده اند.

آبشار نیاگارای کانادا در اونتاریو قرار داشته و به آبشار نعل اسبی معروف است. اینجا یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیای جدید به شمار رفته و به آن لقب پایتخت ماه عسل دنیا» را داده‌اند.
آبشارهای نیاگارا حدود ۱۲,۰۰۰ سال عمر دارند آبشارها زمانی به وجود آمدند که کوه‌های یخ عظیم در حال ذوب شدن، دریاچه‌های آب شیرین بزرگ ایجاد می‌کردند که یکی از آن‌ها (دریاچه اِری) از بالای تپه به پایین ریخته و به دریاچه دیگری (دریاچه اونتاریو) ملحق می‌شود.سرعت رودخانه نیاگارا چیزی حدود ۵۶ کیلومتر در ساعت است در واقع دو آبشار در نیاگارا وجود دارند، آبشار آمریکا و آبشارهای نعل اسبی کانادایی..
آنی ادسون تیلور اولین کسی است که از نیاگارا پایین پرید، وی زنی ۶۳ ساله بود که در سال ۱۹۰۱ میلادی در روز تولدش تصمصم گرفت کاری عجیب انجام دهد، وی برای حفاظت از جانش درون بشکه ای رفت و خود را از بالای آبشار به پایین پرتاب کرد و جان سالم هم به در برد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

ویزا مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.