همه چیز درباره کبک کانادا

 

همه چیز درباره کبک کانادا

همه چیز درباره کبک کانادا

کبک یا به عبارتی کوبک بزرگ ترین استان کشور کانادا به حساب می اید .در کل مساحت این استان زیبا ۱۵۴۲۶۸۷ کیلومتر مربع است .در مرکز این استان کبک سیتی قرار دارد ولی بزرگ ترین منطقه ای که درون کبک وجود دارد مونترال است که طبق امار دومین شهر از نظر جمعیت در کشور کانادا شناخته می شود. بیشتر از ۸۰%  ساکنین این منطقه در کناره رودخانه بسیار زیبا لارنس زندگی می کنند

در گوشه و اطراف این منطقه بیش از یک میلیون رودخانه و دریاچه به چشم میخورد.که همین مناطق باعث پدید امدن اب و هوای مطلوب میشوند.

شهر کبک یا به  عبارتی دیگرکبوک از لحاظ معماری با دیگر استان های کشور کانادا به طور کلی متفاوت است و برای مثال بر خلاف شهر تورنتو که بیشتر شبیه به شهر های امریکایی است مونترال بیشتر معماری به سبک شهر های اروپایی و به طور چشم گیری همانند فرانسه است و به همین دلیل به این شهر لقب پاریس امریکای شمالی معروف شده است.

مونترال به دلیل قدمت فراوانی که دارد دارای مناطق دیدنی تاریخی فراوانی است و اغلب شهری بسیار مناسب برای علاقه مندان به تاریخ و هنر است . و با وجود رودخانه ها و به وجود امدن چشم انداز های بسیار زیبا توانسته است توجه توریست های زیادی را به خود جلب کند.

کبک یکی از شهر های کشور کانادا است از نظر فرهنگ غذا و خوراک بسیار زبان زد مردم است و رستوران ها و چرخ های دستی فروش غذا طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است شما میتوانید زمان خود و خانواده را با سپری کردن در رستوران های بسیار زیبا لذت بردن از هوای دل چسب و لذت بردن از طعم غذا ها لذت ببرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.