ویزا تحصیلی کشور ایتالیا

ویزا تحصیلی کشور ایتالیا

ویزا تحصیلی کشور ایتالیا

اگر قصد ادامه تحصیل در ایتالیا را دارید نه تنها امکان تحصیل در دانشگاه های ایتالیا که در رده معتبرترین دانشگاه های دنیا قرار دارند برای شما میسر است بلکه شما این شانس را خواهید داشت که از فرهنگ غنی معماری ممتاز و جاذبه های طبیعی این کشور در حین تحصیل لذت ببرید . کشوری با پشینیه تاریخی بسیار کهن و مردمی و مهمان نواز در اروپای مدرن امروزی دارای فرهنگی کهن که همواره در طول تاریخ تاثیر بسزایی در پیشرفت حوزه های بشری داشته باشید .

ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت و سومین اقتصاد بزرگ اروپا و از بنیان گذاران اصلی اتحادیه اروپاست . ایتالیا در جنوب اروپا قرار دارد و بالغ بر ۶۰ میلیون نفرجمعیت دارد که تقریبا ۹۱ درصد مردم ان مسیحی هستند .

تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه های ایتالیا برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل از طریق دریافت ویزا تحصیلی ایتالیا امکان پذر می باشد . ویزا تحصیلی ایتالیا در حال حاضر یکی از اسان ترین ویزاهای تحصیلی در بین کشورهای اروپایی می باشد .

با داشتن ویزای تحصیلی ایتالیا شما می توانید بدو اخذ ویزا به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر کنید . فارغ التحصیلان از دانشگاه های ایتالیا می توانند با توجه به دریافت مدارک تحصیلی در خاک ایتالیا با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند . هم چنین امکان اخذ اقامت ایتالیا یا سایر کشورهای اروپایی پس از فراغت از تحصیل از مزایای دیگر تحصیل در ایتالیا است .

در صورتی که علاقه مند به دریافت ویزا تحصیلی کشور ایتالیا می باشید ابتدا مراحل ثبت نام در یزدان گشت سفیران را انجام داده و مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی خود را به ما ارائه نمایید . پس از ثبت نام و تکمیل مدارک لازم یزدان گشت سفیران اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه مقصد می نماید .

یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما عزیزان در زمینه ی اخذ ویزا،وقت سفارت و سفر میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.