پارک صلح بین الملل کانادا

پارک صلح بین الملل کانادا

پارک صلح بین الملل کانادا

از ترکیب پارک ملی گلاسیر در امریکا و پارک صلح بین المللی واترتون گلاسیر تشکیل شده است .
این دو پارک به صورت جداگانه و تحت چارچوب قانونی کشورشان اداره می شوندو هزینه ورودی ان ها جداگانه دریافت می شود .
این پارک اولین پارک صلح بین المللی جهان است و در مرز کانادا و امریکا واقع شده است . اب و هوای متفاوت ان موجب سکونت گونه های زیستی متنوع و فراوان شده است . این پارک در ابتدا به سبب وجود کوهستان های عظیم ارامش مکانی و زمین های یخبندان احداث شده اند . پارک صلح بین المللی واترتون گلاسیر به سبب حیات وحش ان و نیز حفاظت از گونه هایی چون خرس گریزلی یوزپلنگ امریکایی و ولورین حائز اهمیت است . همچنین این پارک ملی در نزدیکی مناطق حفاظت شده دیگری هم قرار دارد . شما میتوانید با انتخاب تور کانادا و سفر به این کشور از جاذبه های توریستی این پارک زیبا دیدن به عمل اورید .
این پارک شامل ۱۵۶۲ مایل مربع شامل بخش هایی از کوه های راکی هست . تاکنون ۱۳۰ دریاچه و چندین گونه گیاهی و جانوری در این محل شناسایی شده اند . اکوسیستم بکر و پهناور این ناحیه بخش عمده ای از اکوسیستم این قاره را تشکیل می دهد . این پارک در ایتدا تصرف بومیان امریکایی و سرخ پوستان بلاک وایت در سال ۱۸۹۵ به دولت مرکزی واگذار شد . خود پارک بعد ها در ۱۱ مه ۱۹۱۰ تاسیس شد . و تا گنون سکونت گاه بسیاری از گونه های زیستی و جانوری بومی این منطقه هست . همچنین در این پارک مسیرهای زیادی برای پیاده روی موجود است . از جمله مسیرهای دریاچه کریپ .
این پارک ملی بعنوان ذخیره زیستگاه کره ی زمین برگزیده شده اند . تا از کوهستان ها دریاچه ها چمنزارها و زمین های مرطوب حافظت شوند .

یـزدان گشـت سفیـران
مرکز تخصصی اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا، وقت سفارت کاناداوپیکاپ ویزا می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۵۳۷۴۱۸

وقت سفارت کانادا

ویزا مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.