پارک ملی جاسپر کانادا

پارک ملی جاسپر کانادا

پارک ملی جاسپر کانادا

بزرگ ترین پارک ملی در کوه های راکی در بخش کانادایی می باشد . که در شمال پارک ملی بنف در غرب ادمونتن در استان البرتا واقع شده است . پایه گذاری این پارک به سال ۱۹۰۷ باز می گردد که شامل یخچال سرزمین های یخی کلمبیا – چشمه های اب گرم – دریاچه ها ابشار و کوهسارها می باشد . این سایت دارای انواع گوناگون زندگی جانوری می باشد که گوزن شاخ بزرگ شمالی – گوزن امریکای شمالی- اهوی قهوه ای خاکستری امریکای شمالی – اهوی دم سفید – بز کوهی- گوسفند شاخ بزرگ – خرس بومی امریکای شمالی – خرس سیاه – سگ بومی امریکای شمالی – سگ ابی – موش خرمای سفید – گرگ خاکستری- شیر کوهی و پرندگانی چون سیاه خروس کانادایی- جغد منقار درشت و عقاب طلایی از ان جمله اند .
سلامت و بقای این جانداران با زندگی جانوری پیوند خورده است . و ارتفاع و ژئولوژی – جغرافیا- اب و هوای این پارک یک مکان امن برای گونه های متنوع ان ها رقم زده است .
پارک ملی جاسپر در بردارنده دیدنی های زیبا برای توریست ها می باشد که شامل : ابشارها- ابکند- کوه- یخچال- چشمه های اب گرم – زمین اسکی – جزیره – مسیر هوایی – یخچال- کوه – گذر – رودخانه- تپه- مسیرهای پیاده روی و و کوه پیمایی می باشد .
سرگرمی ها و فعالیت های جالب شامل : بهمن پیمایی – کرایه زورق سرخپوست ها – کشتی های تفریحی- سورتمه سواری – ماهیگیری همراه با راهنما- اسکی – صخره نوردی – یخ نوردی – اسب دوانی – قایق رانی در امواج خروشان می باشد .
زمان مناسب برای سفر به پارک ملی : این پارک در همه ی فصول سال باز می باشد . اب و هوای مناظر ان به ویژه در اواخر تابستان و در شروع پاییز بسیار دل انگیز است . در اینجا تماشای زندگی جانوری در هر فصلی از هر سال امکان پذیز است . گفتنی است که بهترین زمان ممکن به ویزه برای تماشای گوزن های شمالی صبح زود و یا به هنگام غروب افتاب در فصل بهار و پاییز است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

ویزای مولتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.