کاخ های شگفت انگیز ایتالیا

کاخ های شگفت انگیز ایتالیا

کاخ های شگفت انگیز ایتالیا

 

ایتالیا کشوری با قلعه های مختلف با سابقه ای غنی و پر سر و صدا از خانواده های پر قدرت است و این کاخ ها مقدمه خوبی برای اشنایی با تاریخ ایتالیا و همچنین تحسین معماری زیبای ایتالیا است . در این متن می خواهیم شما را با قلعه های مختلف ایتالیا اشنا کنیم .

قلعه توسکانی :

این قلعه چشم نواز با باغ های انگور احاطه شده است . این قلعه برای نوشیدنی های گازدارش معروف است علاوه بر اینکه گردشگران می توانند سراسر منطقه را بدون محدودیت تماشا کنند . هم چنین توریست ها می توانند در این قلعه اقامت برای موقعیت های خاص داشته باشند و از ارایه اطلاعات در مورد محل اقامت بزرگ در این قلعه زیبای تاریخی لذت ببرید .
قلعه چارلز پنجم ، لچه :این قلعه برای اولین بار در قرون وسطی ساخته شد . سپس توسط چارلز پنجم در ۱۵۳۹ بازسازی شد و امروز به عنوان مقر امور فرهنگی شهر لچه خدمت می کنند و یک مکان بسیار پر زرق و برق می باشد . بازدید از این ساختار پر زرق و برق در شهرستان تاریخی لچه که با شگفتی های معماری همراه است بسیار جذاب و دیدنی است .
کاستل دل مونته :

ارگ قرن ۱۳ قابل واقع در شهرستان اندریا نقطه عطفی بسیار مهم در منطقه می باشد و توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی محافظت می شود . این قلعه توسط امپراتور فردریک ، بنا نهاده شده و با این حال ، هرگز از ان برای اهداف خود استفاده نکرد . این قلعه به عنوان مکانی برای زندان و حتی یک پناهگاه طاعون خدمت کرده است و امروز تبدیل به یک جاذبه توریستی شده است .علاوه بر این ، با معماری تحت تاثیر معماری شرق اسلامی و شمال اروپا سیسترسیها گوتیک بوده است و تمام این مخلوط سبک خاصی را پدید اورده است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.