کارآفرینی در کانادا

کارآفرینی در کانادا

کارآفرینی در کانادا

دولت کانادا در رابطه با گروه کارآفرینان و افراد خود اشتغالی که می توانند قبل از تبدیل شدن به ساکنان دائم کانادا، مجوز کار بدست آورند، تاییدیه ای صادر کرده که به ان ها امکان سرمایه گذاری و کارآفرینی می دهد

در مواردی که متقاضی تحت یکی از برنامه های تجاری انتخاب شده است یا به صورت خوداشتغالی فعالیت می کند و درخواست اقامت دائمش هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است، و استدلال قانع کننده ای برای ورود سریعترش به کشور و بازار کار وجود داشته باشد، می توان از مجوز کار C11 به عنوان یک مجوز کار اولیه یا تمدید آن استفاده کرد.

دستورالعمل های بروز شده برای موارد زیر به کار می روند:

منتخبان استانی بالقوه یا واقعی که در حال انجام فعالیت تجاری هستند.

کارآفرینان یا خوداشتغالانی که مقصدشان کبک است و یک سرتیفیکیت انتخاب کبک برایشان صادر شده است.

در هر دو سناریو، دولت اذعان دارد که افراد در نهایت به دنبال اقامت دائم کانادا هستند و ورود به کانادا و بازار کار قبل از اخذ اقامت دائم می تواند برای هر دو طرف سودمند باشد.

برای اینکه افراد از کشورهای خارجی واجد شرایط این انتخاب استانی باشند، باید:

نامه ی حمایت از استان یا منطقه را داشته باشند (این نامه ی حمایت باید به عنوان مدرک پذیرش به کانادا برای انجام فعالیت تجاری مفیدی در نظر گرفته شود که باعث فواید اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مهمی برای کانادا می شود؛ مدارک دیگر همانند برنامه ی کسب و کار نیز ممکن است مورد نیاز باشند).

همچنین باید:

شماره ملی (شماره بیمه اجتماعی) را دریافت کنند

به منظور ارائه ی پیشنهاد استخدام به افراد خارجی که نیاز به اخذ تاییدیه LIMA ندارند از اداره ی راهنمایی برنامه ی مهاجرت (IPG) مجوز اخذ نمایند.

هزینه ی employer compliance fee را پرداخت نمایند

سیستم حکومتی کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.