مهاجرت کارشناسان ای تی به کانادا

مهاجرت کارشناسان ای تی به کانادا

مهاجرت کارشناسان ای تی به کانادا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در صدر رشته های پر طرفدار برای مهارت به کانادا رشته فناوری طلاعات یا همان ای تی وجود دارد که هر ساله دولت کانادا برای تربیت نیروی متخصص در این زمینه هزینه های زیادی به عمل می آورد و دانشجویان بسیری را می پذیرد

دولت انتاریو در بیانه ای برای نیروی متخصص حوزه فناوری اطلاعات اعلام نیاز کرد

طرح آماده سازی مهاجران متخصص در حوزه فن آوری اطلاعاتی (IT ) که پیش از این در استان بریتیش کلمبیا باجرا درآمده است، قرار است در سایر استان های کانادا نیز اجرا شود.

شورای ارتباطات و فن آوری اطلاعات (ICTC) این طرح را با عنوان  Integrated Work Experience Strategy (IWES) تهیه کرده که متخصصین مربوطه را متناسب با نیاز و فرهنگ حاکم بر بازار کار کانادا ، تربیت می کند.

این طرح شامل یک دوره ۶ هفته ای و سه ماه کارآموزی عملی در حوزه های مختلف است.

شرکت کنندگان علاوه بر گذراندن دوره ملزم به شرکت در چندین وورک شاپ و رویدادهای شبکه ای هستند.

بودجه مربوط به این طرح از سوی بخش ارزیابی مدارک خارجی دولت کانادا موسوم به Foreign Credential Recognition Program تأمین می شود و ICTC آن را با همکاری شبکه خدمات ویژه تازه واردین (SUCCESS) به انجام می رساند.

هم اکنون اجرای طرح در استان انتاریو با هزینه دولت محلی و فدرال آغاز شده است.

اضافه می شود، باوجود نیاز شدید بازار کار کانادا به تخصص های مختلف از جمله IT ، موانع موجود در زمینه پذیرش مدارک فارغ التحصیلان خارج از کانادا باعث شده، اینگونه افراد به شغل های دیگری روی بیاورند.

متقاضیانی که در بانک اطلاعاتی اکسپرس انتری پروفایل دارند و دارای سابقه کار در یکی از مشاغل زیر شاخه فناوری اطلاعات هستند از امتیاز ویژه استان انتاریو برخوردار خواهند شد.

بیکاری مهاجران کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.